The Strain
Tämän trillerisarjan pääosassa on tri Ephraim Goodweather, Yhdysvaltain tautikeskuksen nopean toiminnan tiimin johtaja New Yorkin kaupungissa. Heidät kutsutaan tutkimaan vampirismin muinaiset, pahaenteiset tunnusmerkit täyttävää virusepidemiaa. Viruksen levitessä Eph taistelee tiiminsä kanssa koko ihmiskunnan selviämisen puolesta.