Rajatonta sinnikkyyttä… Käsittämätöntä ihmisten voimaa… Verratonta yksityiskohtien huomiointia… Sarja seuraa heltymättömien ja nerokkaiden nettietsivien työtä, kun he ratkaisevat joitain Pohjois-Amerikan turhauttavimmista murhatapauksista käyttäen digitaalisia jalanjälkiä, DNA-tietokantoja ja sosiaalisen median voimaa.
Rajatonta sinnikkyyttä… Käsittämätöntä ihmisten voimaa… Verratonta yksityiskohtien huomiointia… Sarja seuraa heltymättömien ja nerokkaiden nettietsivien työtä, kun he ratkaisevat joitain Pohjois-Amerikan turhauttavimmista murhatapauksista käyttäen digitaalisia jalanjälkiä, DNA-tietokantoja ja sosiaalisen median voimaa. Rekkaparkista löytyneestä ämpärillisestä sementtiä, jonka sisällä oli kallo, yhtäkkiä kadonneeseen lottovoittajaan ja kalifornialaishedelmätarhassa murhatun naisen salaperäiseen identiteettiin… Amatöörietsivämme kiirehtivät löytääkseen vastaukset, joita viranomaiset eivät ole löytäneet vuosiin, jopa vuosikymmeniin. Nämä ovat tarinoita teknisestä sitkeydestä, valtavista joukkoistetuista etsinnöistä ja kauan odotetusta oikeudesta.