White House Farm
Yli 30 vuotta sitten saman perheen kolme sukupolvea murhattiin syrjäisellä maatilallaan. Tässä tositapahtumiin perustuvassa dramatisoinnissa tutkitaan tämän kohtalokkaan päivän tapahtumien arvoitusta.