Maailman kovimmat korjaushankkeet
Juontaja Riley seuraa kovan luokan teollisuuden korjaustöitä läheltä ja henkilökohtaisesti, ja on usein oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Kurkistamme ydinvoimalaitoksen sisään, näemme lentokoneen osiin purkamisen ja roikumme korkeajännitelinjoista. Isäntänä toimii Sean Riley ja hän pääsee todistamaan raskaita teollisuuskorjauksia läheltä, hän on usein onnekas ollessaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan auttamassa eri tilanteissa. Matkan varrella näemme myös koneiston ison yrityksen taustalla ja näemme mitä tapahtuu, kun jokin menee pieleen ja insinööritiimit tekevät töitä korjatakseen tilanteen palauttaakseen kaiken ennalleen.