American Housewife
Luottavainen, anteeksipyytelemätön vaimo ja kolmen lapsen äiti kasvattaa haastavaa perhettään vauraassa Connecticutin Westportissa valtoimenaan ”täydellisiä” äiskiä ja heidän ”täydellisiä” lapsiaan.