Apocalypse: Hitlerin isku itään
Kesäkuun 22. päivänä 1941 Hitler aloittaa aamunkoitossa yllätyshyökkäyksen Neuvostoliittoa vastaan uhmaten Stalinin maan ja hänen omansa allekirjoittamaa hyökkäämättömyyssopimusta.
Kesäkuun 22. päivänä 1941 Hitler aloittaa aamunkoitossa yllätyshyökkäyksen Neuvostoliittoa vastaan uhmaten Stalinin maan ja hänen omansa allekirjoittamaa hyökkäämättömyyssopimusta. Näin alkaa kauhistuttava Operaatio Barbarossa.