Attack on Pearl Harbor: Minute by Minute
Tämä mukaansatempaava historiallinen minisarja lupaa tarjota kaikkien aikojen yksityiskohtaisimman katsauksen toisen maailmansodan kulun muuttaneeseen kohtalokkaaseen päivään – sekä sen aikana menetettyihin laivoihin ja henkiin. Moniulotteinen tapahtumasarja esitetään hetki hetkeltä, ja jokainen jakso kattaa aikajanan eri osan. Yhdessä ne kertovat sydämen jyskyttämään saavan tarinan Japanin hyökkäyksestä, joka muutti maailman pysyvästi.