This is not Hollywood – Avetrana
Elokuun 26. päivänä vuonna 2010 Sarah-niminen tyttö katoaa Avetranassa. Kaupunki on sekasorron vallassa, samoin Sarahin serkku Sabrina. Katoaminen vaikuttaa kotoa karkaamiselta, muttei ole sitä. Kaikki etsivät Sarahia, joka on kadonnut jälkiä jättämättä. Sarja kertoo yhden Italian tunnetuimmista rikostapauksista, hämmentävän katoamisen, päähenkilöiden silmin kuvattuna.