Ayla & The Mirrors
Rikas ja hemmoteltu Ayla kokee isänsä menettämisen jälkeen järkytyksen ja menettää muistinsa. Koska hänellä ei ole ketään, joka ottaisi hänet luokseen, hän saapuu Metsän sijaiskotiin. Siellä hän tapaa Inésin ja tanssiryhmä Mirrorsin. Hän löytää myös yllättävän kyvyn: hän kuulee toisten tunteet musiikillisten näkyjen kautta. Hänen tätinsä Esmeralda pitää häntä silmällä varmistaakseen, ettei tyttö ole uhkana hänen hiljattain perimälleen omaisuudelle.
Rikas ja hemmoteltu Ayla jää orvoksi miljonääri-isänsä yllättävän kuoleman jälkeen. Hän kärsii traumaperäisestä shokista, joka jättää hänet ilman muistoja menneisyydestään. Samalla kun poliisi yrittää selvittää Aylan henkilöllisyyttä, hänet lähetetään Metsä-nimiseen sijaiskotiin. Siellä hän tapaa uuden kämppiksensä Inésin ja Mirrors-tanssiryhmän, johon kuuluu keskuksen tanssia rakastavia tyttöjä ja poikia. Heidän avullaan Ayla löytää paikkansa sekä yllättävän kyvyn: hän kuulee toisten tunteet musiikillisten näkyjen kautta. Kaikki ei kuitenkaan ole helppoa Aylalle. Hänen tätinsä Esmeralda pitää häntä silmällä varmistaakseen, ettei tyttö ole uhkana hänen juuri perimälleen omaisuudelle.