Tante Mayan sisko uskoo Anjerissa sijaitsevan hotellin pyörittämisen hänelle, ja Tante Maya tuo Sumbasta mukanaan luotetut vaikkakin maalaismaiset työntekijänsä, Yosin ja Melkin. Hänen täytyy myös valita hotellin uudeksi johtajaksi yksi kolmesta kokeneimmasta työntekijästä. He ovat Oci, Sudung ja Randi. Hotellin aiemmin hyvin sujunut toiminta häiriintyy heidän kilvoitellessaan saadakseen Tante Mayalta huomiota ja hyväksyntää.
Tante Mayaa pyydetään pyörittämään Anjerissa sijaitsevaa hotellia kolmen kuukauden ajan hänen siskonsa ja lankonsa ollessa ulkomailla. Hän tuo Sumbasta mukanaan luotetut työntekijänsä, Yosin ja Melkin. Tante Mayan täytyy myös valita hotellille uusi johtaja nykyisten työntekijöiden joukosta. Heistä kolme kokeneinta ja pisimpään hotellissa työskennellyttä ovat Oci, Sudung ja Randi. He kilvoittelevat keskenään saadakseen Tante Mayalta huomiota ja hyväksyntää. Tante Mayan saavuttua ongelmia ilmenee jatkuvasti. Vanhimpien työntekijöiden kilvoittelu häiritsee hotellin aiemmin hyvin sujunutta toimintaa, ja myös Yosilla ja Melkillä on vaikeuksia sopeutua uuteen tilanteeseensa. Myös kaikkien yksityisasiat aiheuttavat hotellille ongelmia.