Beyond
Holden, nuori mies, joka herää koomasta 12 vuoden jälkeen, havaitsee uusia kykyjä, jotka työntävät hänet keskelle vaarallista salaliittoa. Nyt Holdenin on yritettävä selvittää, mitä hänelle tapahtui noiden 12 vuoden aikana ja miten hän selviää maailmassa, joka on muuttunut hänen olleessaan poissa, ja vastattava kysymykseen, miksi tämä tapahtui hänelle.