Black Rock Shooter Dawn Fall
On vuosi 2062. Maa on raunioina sen jälkeen, kun työautomaatioprojekti epäonnistui ja Artemis-niminen tekoäly ryhtyi sotaan ihmiskuntaa vastaan. Eräs tyttö, Empress, herää tutkimuslabrassa. Yhtenä kolmesta eloonjääneestä vartijasta hänen täytyy tuhota avaruushissi ennen kuin Artemis ehtii rakentaa sen valmiiksi. Epäonnistuminen johtaisi Maan joutumiseen täysin konearmeijan valtaan.