Bless This Mess
Muutettuaan New Yorkista Nebraskan maaseudulle nuoripari Rio ja Mike totuttelee uuteen elämään maanviljelijöinä. Naapuriviha ja kanakriisit panevat pariskunnan avioliiton ja mielenterveyden koetukselle, kun he yrittävät elää unelmaansa farmilla.
Nuoripari Rio ja Mike muuttaa New Yorkista Nebraskan maaseudulle. Jätettyään kaiken, mukaan lukien työt ja määräilevän anopin, taakseen pariskunta huomaa, ettei elämä maaseudulla olekaan niin simppeliä. Rion ja Miken on nyt opittava selviämään heidän uuden elämänsä asettamista odottamattomista haasteista.