Kiehtova katsaus näyttelijänä, mallina ja ikonina tunnetun Brooke Shieldsin elämään hänen muuttuessaan seksualisoidusta nuoresta tytöstä omat voimavaransa löytäneeksi naiseksi. Hänen tarinansa peilaa naisia ja tyttöjä esineiksi alentavaa yhteiskuntaa ja kertoo toimijuuden saavuttamisen sekä omalla autenttisella äänellä puhumisen vaaroista, vahvuudesta ja iloista.