C.H.U.E.C.O.
Leskeksi jäänyt kolmen lapsen isä on vararikon partaalla, mutta saa sitten odottamattoman perinnön sedältään. Mutta rahoihin kuuluu ehto: hänen perheensä täytyy huolehtia Chueco-simpanssista, jolla on salaisuus: se osaa puhua. Salaisuuden pitäminen ei ole helppoa, koska simpanssi ei ikinä sulje suutaan. Se vetää perheen mukanaan moniin vaikeuksiin.
Juan Gustozzi on leskeksi jäänyt isä, jolla on kolme lasta. Perheeseen kuuluu myös Amanda, joka toimii kodinhoitajana, kokkina ja "äitinä" lapsille. Perhe on vararikon parhaalla, mutta sitten he perivät kuolleen Juan-sedän omaisuuden. Mutta perintörahoihin kuuluu yksi ehto: heidän täytyy huolehtia Chueco-simpanssista perheenjäsenenään. Kaikki innostuvat lemmikkiapinasta, mutta sitten he saavat tietää Chuecon suuren salaisuuden: apina osaa puhua. Koko perheen on lyöttäydyttävä yhteen pitääkseen tiedon salassa. Samalla nenäkäs apina vetää heitä mukanaan kaikenlaisiin vaikeuksiin.