CLUB HOUDINI
Joukko 10-vuotiaita poikia ja tyttöjä tapaa jälki-istunnossa koulun kirjastossa. Yhdessä he muodostavat Club Houdinin; ryhmän, joka ratkoo arvoituksia ja mysteerejä.