How to Die Alone
Sarjassa seurataan rahatonta, lihavaa, mustaa, JFK:n lentoasemalla työskentelevää Meliä, joka ei ole koskaan ollut rakastunut ja on unohtanut, miten unelmoidaan. Käytyään vahingossa lähellä kuolemaa hän syöksyy henkilökohtaiselle matkalle tavoitteenaan päästä lentoon ja alkaa elää keinolla millä hyvänsä.