Devious Maids
Sarja kertoo tiiviistä sisäkköjen ryhmästä, jota yhdistää heidän työnsä, haasteensa ja melodramaattinen maailma, jossa heidän työnantajansa elävät. Rosie, leski, joka jätti poikansa Meksikoon miehensä vielä eläessä, työskentelee sisäkkönä ja lastenhoitajana itsekeskeiselle näyttelijäparille. Laulajaksi haluava Carmen toivoo, että hänen työnantajansa, poptähti Alejandro, voisi auttaa hänen uransa käynnistämisessä. Zoila työskentelee vanhempana sisäkkönä Genevieve Delatourille, läheisriippuvaiselle, epävakaalle, vauraalle naiselle. Hän työskentelee teini-ikäisen tyttärensä, Valentinan, rinnalla.