Doctor Lawyer
Sarja kertoo sydäntälämmittävän tarinan nerosta kirurgista, josta tulee lääkinnällisiin rikoksiin erikoitunut asianajaja menetettyään potilaan hoitovirheen vuoksi. Tämä katarttinen ja jännittävä lääkärilakidraama kuvaa oikeussalia kuin leikkaussalina, jossa elämä voi päättyä tai saada uuden alun.