Dog with a blog
Kun Tyler ja Avery huomaavat, että Stan, heidän äskettäin adoptoimansa koira, osaa puhua, he päättävät pitää asian salassa kaikilta, jopa heidän vanhemmiltaan. Yhteistyötä tekemällä nuoret alkavat ymmärtää uuden perheensä ihmissuhteita.
Bennett ja Ellen ovat menneet naimisiin, jolloin heidän lapsensa Tyler, Chloe ja Avery ovat sisaruspuolia. Tähän asti Tyler ja Avery eivät ole olleet kovin läheiset. Bennett adoptoi löytökoiran toivoen sen saavan Tylerin ja Averyn tulemaan toimeen keskenään ja löytämään jotain yhteistä hoitaessaan koiraa. Niin käykin ainakin jossain määrin, kun nuoret huomaavat, että heidän näennäisen tavallinen koiransa osaa puhua. Siitä hetkestä eteenpäin Tyler ja Avery ovat samaa mieltä yhdestä asiasta: Stanin kyky puhua täytyy pitää salassa kaikilta, jopa heidän vanhemmiltaan. Kun nuoret oppivat tekemään yhteistyötä säilyttääkseen Stanin salaisuuden, he huomaavat pian, että sen koiranäkökulma niin kotona, pihalla kuin puistossa auttaa heitä selviämään uudessa sisarussuhteessa, ja lopulta siitä muodostuu side, joka yhdistää perhettä.