Drive with Swizz Beatz
Ihmisille, joiden elämä on ollut ponnistelua ylämäkeen sekä jatkuvaa ankaraa taistelua systeemistä rasismia ja jumittunutta talousjärjestelmää vastaan, elämässä on kyse draivista. Tahdosta onnistua todennäköisyyksistä huolimatta. Tämä ei näy missään niin ilmeisesti kuin mustien autokulttuurin villin kekseliäässä, intohimoisessa maailmassa, jossa harrastajat esittelevät varsin erilaisia ajoneuvojaan näytteinä paitsi autoihin kohdistuvasta innostaan myös omasta henkilökohtaisesta menestyksestään. Sarjan jokaisessa jaksossa hip hopin legenda ja autojen keräilijä Swizz Beatz vierailee erityisessä autoja suosivassa paikassa, missä paikallisen aktivistin kanssa hän tutkiskelee alueen mustaa autokulttuuria ja lopulta saattaa yhteen kaksi muuten erillistä autokerhoa, jotka jakavat rakkauden kaikkeen autoiluun liittyvään ja arvostavat todennäköisyyksien uhmaamista kollektiivisesti silkan draivin ajamana.