Eläinsairaala
Gulf Coast Veterinary Specialistsilla on omistautunut hoitohenkilökunta ja huipputason leikkaussali, jossa hoidetaan niin eksoottiset kuin tavallisemmatkin lemmikit. Eläinsairaala seuraa toimintaa hetki hetkeltä eläimen tuonnin, diagnoosin, leikkauksen, hoidon ja lopulta kotiuttamisen läpi.