Stolen Youth: Inside the Cult at Sarah Lawrence
Joukko älykkäitä opiskelijoita Sarah Lawrencen yliopistossa joutuu kaverinsa isän, Larry Rayn, synkän vaikutuksen alaiseksi. Tässä dokumenttielokuvassa, jossa tutustumme Rayn kanssa eläneisiin selviytyjiin ennennäkemättömän avoimesti, seurataan kultin tarinaa sen syntyperästä edelleen jatkuviin jälkimaininkeihin.