Extraordinary
Tervetuloa maailmaan, jossa jokaisella yli 18-vuotiaalla on voima. 25-vuotias Jen tuntee itsensä ulkopuoliseksi, koska hänellä ei ole voimaa. Onneksi Jenin kämppikset, Carrie, Kash ja mysteerinen kulkukissa, estävät häntä vajoamasta itsesääliin. Tuuliajolla isossa, sekavassa maailmassa Jen alkaa etsiä mahdollista voimaansa toiveikkaana ja äärimmäisen epätoivoisena. Matkan varrella Jen saattaa löytää ilon tavanomaisesta elämästä.