Firefly
Vuonna 2517 avaruusaluksen miehistö matkustaa ulkoavaruudessa, kun Maan luonnonvarat ovat ehtyneet ja pakottaneet heidät etsimään niitä muualta. Kapteeni Malcolm ”Mal” Reynolds (Nathon Fillion) ohjaa bandiittimiehistöään minne tahansa pitääkseen heidät elossa ja jatkaakseen lentämistä.