Menestyvä ilotyttö Jaehee katoaa Gangnamissa olevalta klubilta. Etsivä Kang Dongwoo palaa tutkimaan tapausta. Syyttäjä Min Seojin yrittää saada ylennyksen ja Gangnamin pahamaineisesta parittajasta Yoon Gilhosta tulee pääepäilty. He selvittävät salaisuuksien verkkoa ja yhteyksiä tapauksen takana.
Katoamisten sarja on kääntänyt Soulin ylösalaisin. Menestyvä ilotyttö Jaehee katoaa Gangnamissa olevalta klubilta. Etsivä Kang Dongwoo palaa selvittämään tapausta, syyttäjä Min Seojin yrittää saada ylennyksen ja Gangnamin lainsuojaton Yoon Gilho ilmoittautuu syylliseksi. Kolmikko tutkii yhteyksiä katoamistapauksen takana.