Guardians of the Galaxy (Lyhytelokuva)
Ennen kun heistä tuli Galaksin Vartijat, viisi lainsuojatonta matkasi läpi universumin. Nämä pätkät kertovat tarinoita Tähtilordin, Grootin, Rocketin, Draxin and Gamoran kirjavasta menneisyydestä.