Hamsteri & Kerttu
Yhdeksänvuotias Gretel ja lemmikkihamsteri nimeltä Hamsteri saavat avaruusolioilta supervoimia. Nyt heidän tehtävänsä on päihittää joukko erikoisia pahiksia ja pitää todelliset henkilöllisyytensä salassa.
Gretel Grant-Gomex ja hänen lemmikkihamsterinsa Hamsteri saavat avaruusolioilta supervoimat ja velvollisuuden olla Maapallon sankarit. Gretelin teini-ikäinen veli Kevin kuitenkin unohtuu, ja hän jää sankarien sivustakatsojaksi. Mutta hänpä onkin monesti operaation aivot! Nyt Hamsterin ja Gretelin on pelastettava maailma yhä uusilta superpahiksilta samalla kun yrittävät pitää henkilöllisyytensä salassa.