Hawkeye
Marvel Studiosin Hawkey on uusi omaperäinen sarja, joka sijoittuu välähdyksen jälkeiseen New York Cityyn, missä entinen Kostaja, Haukansilmänä tunnettu Clint Barton, pyrkii yksinkertaiselta vaikuttavaan tavoitteeseen: hänen on päästävä perheensä luo jouluksi. Mutta kun uhka hänen menneisyydestään ilmaantuu paikalle, Haukansilmä lyöttäytyy vastahakoisesti yhteen Kate Bishopin, 22-vuotiaan lahjakkaan jousiampujan ja hänen suurimman faninsa, kanssa ratkoakseen rikollisten salaliiton.