Hercules: The Animated Series
Seuraa Herkin monia urotöitä vuosina, joiden aikana hän kouluttautui satyyri Philin opastuksella sankariksi. Moni olympolainen jumala ja jumalatar toimii joko hänen puolestaan tai häntä vastaan.