Hitlerin viimeinen taistelu
Maihinnousun jälkeisinä päivinä ja viikkoina vannoutuneet natsit ja kiihkoilijat taistelevat viimeiseen mieheen estääkseen liittoutuneiden joukkoja vapauttamasta Eurooppaa.
Kesäkuun 6. päivän jälkeisinä viikkoina liittoutuneet syöksyvät Eurooppaan Normandian rannoilta. Siitä huolimatta, että ranta saadaan turvattua, natsien joukot pitävät miehitetyn Euroopan meritukikohtia ja linnoituksia tiukasti hallussaan. Nämä tarinat kertovat epätoivoisista taisteluista, joita käytiin jaksamisen äärirajoilla, jotta natsien kuristusote saatiin irrotettua Euroopan kurkulta.