Ice Age: Jyrsis-tarinoita
Kuusi uutta ”Ice Age” -animaatiotarinaa, joiden tähtenä on Jyrsis, kovaonninen sapelihammasorava, joka saa kokea isyyden hyvät ja huonot hetket, kun se yhdessä suloisen, ilkikurisen Pikku Jyrsiksen kanssa tutustuu ja jahtaa samalla niiden kovasti arvostamaa tammenterhoa.