Locked Up Abroad
Tämä kulttisuosikki vie katsojansa intiimien haastattelujen ja sarjaa varten kuvattujen uudelleenesitysten avulla mukaan tositarinoihin vangituksi tulemisesta, selleissä virumisesta ja kauhun hetkistä kaukana kotoa. Tapahtumat kerrotaan kaikilta kannoilta, niin epäiltyä vastaan todistusaineistoa keräävän valeasuisen agentin kuin huumekaupan ehdottajankin näkökulmasta.