Karsu's Turkse Keuken
Karsu on nuori ja lahjakas kansainvälinen taiteilija mutta tulee ravintolanomistajien suvusta. Ystävilleen ja perheelleen, sekä meille, hän kokkaa turkkilaisen kotiseutunsa helppoja ruokalajeja.