Katastrofin todistajat
Silminnäkijöiden vangitsevia kertomuksia katastrofeista. Chilessä romahtaa kaivos, Portugalissa riehuvat maastopalot, Kalifornialainen kaupunki jää maanvyöryn alle, Yhdysvalloissa riehuu tornadoja, laiva uppoaa hurrikaanissa ja maanjäristys aiheuttaa tuhoa Nepalissa. Sarja paljastaa tapahtumien kulun rikosteknisen analyysin avulla.