K.C. Undercover
Lukiolainen K.C. Cooper aloittaa peitetehtävät hallituksen uusimpana salaisena agenttina! Lähde matkaan K.C:n kanssa, kun hän oppii, että vakoojaperheessä varttuminen tarkoittaa aivan jokaisen tehtävän jakamista.