Time Switch
Itsekeskeinen influensseri Paz saapuu Água-Marinha-nimiseen kaupunkiin, jossa hän riitaantuu paikallisten aktivistien kanssa ja hänet ”perutaan” törkeiden loukkausten vuoksi. Água-Marinhassa sata vuotta aiemmin, vuodessa 1922, elävää orvoksi jäänyttä Cecíliaa odottaa pakkoavioliitto. Yllättäen universumi pelastaa naiset heidän joutuessa vangeiksi toistensa kehoihin.
Braisliaissarja kertoo itsekeskeisestä Pazista, joka ei ole tyytyväinen elämäänsä Brasilian merkittävimpänä influensserina. Hän suuntaa pieneen Água-Marinhan rannikkokaupunkiin, jossa tunnetusti arvostetaan naisia. Paz suunnittelee avaavansa kaupunkiin ”Pazin talon” kouluttaakseen uusia influenssereita. Paikalliset naiset, María etunenässä, vastustavat Pazin aikeita vallata kulttuurikeskuksena toimiva tila. Kun Pazin ja Marían salaa äänitetty keskustelu leviää netissä, Paz ”perutaan” tämän loukkaavien puheiden vuoksi. Nuori kirjailija Cecília on haastavassa tilanteessa Samassa kaupungissa vuonna 1922. Hän on perinyt varakkaat tulipalossa menehtyneet vanhempansa ja joutuu muuttamaan kummivanhemmilleen. Cecília pakotetaan avioitumaan kummivanhempiensa lapsellisen pojan, Pedron, kanssa. Cecília on lesbo eikä halua olla seurapiirirouva eikä äiti. Eri vuosisadoilla elävät naiset haluavat paeta voidakseen elää vapaina ja onnellisina. Universumi tulee heidän apuunsa: he matkaavat salaperäisellä tavalla läpi ajan ja heräävät toistensa kehossa eri vuosisadalla. Eri aikakauden ongelmat ja ihmeet saavat heidät miettimään uudelleen naisten asioita ja luomaan uusia rooleja.