Kii Yii
Alle esikouluikäisten KiiYii-tieteispiirrossarjassa Kii ja Yii matkustavat tulevaisuuteen ja tapaavat matkallaan muuntuvia autoja ja robottiystäviä. KiiYiissä käytetään loruja ja lauluja auttamaan 1-4-vuotiaita ymmärtämään numeroita, värejä ja sanoja!