The Secret Lives of Mormon Wives
Mormoniäideistä koostuvan vaikuttajaryhmän skandaalimainen maailma luhistuu heidän jäätyään kiinni parinvaihtoon liittyvästä seksiskandaalista, joka päätyy kansainvälisiin uutisotsikoihin. Nyt heidän sisarkuntansa järkkyy juuriaan myöten. Usko, ystävyys ja maine ovat vaakalaudalla.