Legacy: The True Story of the LA Lakers
Tämä kymmenestä jaksosta koostuva dokumenttisarja kertoo ammattiurheilun maailman hallitsevimpiin ja ikonisimpiin joukkueisiin kuuluvan Los Angeles Lakersin vaikuttavasta noususta ja ennenkuulumattomasta menestyksestä.