LEGO Pixar: Palikkatarinoita
Tapaa suosikkihahmosi Pixarilta LEGO-seikkailuissa. Laula Miguelin kanssa Kuolleiden maassa, auta Meridaa ja kolmosia karhumaisessa tilanteessa ja koe unohtumaton matka Nemon, Marlinin ja Dorin kanssa. Seuraa Vaaran perhettä heidän pelastaessa naapurustonsa Syndrooman metkuilta. Ja seuraa Marttia kun hän valmistelee Salama McQueenia seuraavaa suurta kisaa varten!