LEGO Star Wars: Galaksin jälleenrakennus
Koko Star Wars -galaksi menee uusiksi kun tavallinen nerf-paimen Sig Greebling löytää voimakkaan muinaisesineen kätketystä jeditemppelistä. Hän huomaa joutuneensa seikkailuun uudessa, ihmeellisen villissä ja kummallisessa galaksin versiossa, jossa hyvikset ovat pahoja, pahikset ovat hyviä, ja kaiken kohtalo riippuu siitä, kasvaako Sigistä sankari joka pystyy laittamaan palikat taas paikoilleen.