Life bites
Life bites on teinikomedia, joka kuvaa veljen, siskon ja heidän äitinsä, isänsä ja pikkusiskonsa jokapäiväisiä seikkailuja.
Life bites tuo komiikkaa teinien maailman tavallisiin ongelmiin: suhteisiin sisaruksiin, vanhempiin ja ystäviin, deittailuun, kouluun, urheiluun, musiikkiin... Eli lyhyesti sanottuna kaikkeen, joka liittyy 14-15-vuotiaiden elämään.