LIGHT & MAGIC
Kun George Lucas ryhtyi tekemään Star Warsia, hän ei aavistanut, että hän mullistaisi koko elokuva-alan. Tässä kuusiosaisessa sarjassa kartoitetaan Star Warsin, E.T:n, Terminator 2:n, Jurassic Parkin ja monen muun elokuvan ikimuistoisista erikoistehosteista vastanneen yrityksen, Industrial Light & Magicin, kehitystä. Tämä on tarina luovista neroista rakastettujen elokuvien takana.