Meren ihmeet
Tyyni valtameri on planeettamme suurin ja syvin meri. Sieltä löytyy laajin valikoima luonnon tarjoamia erilaisia äärimmäisiä ympäristöjä: syviä valtamerihautoja, vedenalaisia tulivuoria, trooppisia laguuneja ja Antarktista lähellä olevien vesien aallokkoja.