Meristä on tullut rikosten pesä, jossa rikolliset jäävät rangaistuksetta.
Järkyttävällä videolla nähdään neljä miestä, jotka ovat takertuneet merellä olevaan hylkyyn. Sitten kuuluu laukauksia. Miehet tapetaan raa'asti – yksi toisensa jälkeen. Murhaajien jäljillä on merialueilla työskentelevä ykityisetsivä Karsten von Hoesslin.