The Disappearance of Kimmy Diore
Kimmy Diore siepataan keskellä kirkasta päivää, mikä järkyttää koko kansaa. Kimmy ei ole mikään tavallinen kuusivuotias tyttö vaan YouTube-tähti, jonka videoita seuraavat miljoonat katsojat. Kimmyn pelastaakseen Sara Rousselin täytyy tutustua itselleen tuntemattomaan maailmaan, joka on kiehtova mutta myös karmiva. Hän pääsee Dioren perheen sisäpiiriin ja saa selville salaisuuksia, jotka tuovat mieleen hänen omansa.
Kimmy Diore siepataan keskellä kirkasta päivää, mikä järkyttää koko kansaa. Kimmy ei ole mikään tavallinen kuusivuotias tyttö vaan ikoninen YouTube-tähti, jonka päivittäisiä videoita seuraavat miljoonat katsojat. Tutkintaa alkaa johtaa Sara Roussel, joka tutustuu itselleen tuntemattomaan, kiehtovaan mutta myös karmivaan maailmaan. Kuvat viattomista lapsivaikuttajista kiertävät nimettömien fanien sekä lapsivaikuttajien vanhemmille maksavien brändien kesken. Sara pääsee Dioren perheen sisäpiiriin ja saa selville salaisuuksia, jotka tuovat mieleen muistoja hänen omasta menneisyydestään.