Helstrom
Daimon ja Ana Helstrom ovat salaperäisen ja voimakkaan sarjamurhaajan poika ja tytär. Sisarusten välillä vallitsee monimutkainen suhde heidän jahdatessaan ihmiskunnan pahimpia terrorisoijia kumpikin omalla asenteellaan ja omilla taidoillaan.