Murder in the Red Light
Tämä kolmiosainen minisarja tutkii, miksi kadulla olevat seksityöntekijät joutuvat saalistajien mahdollisiksi uhreiksi. Murder In the Red Light hahmottelee sarjamurhaaja Steve Wrightin rikoksia tämän ilmiön tutkimisen lähtökohtana. Hänet tunnettiin pahamaineisesti Suffolkin kuristajana kuuden viikon murhasarjansa aikana vuonna 2006.