Legenda. Isä. Valehtelija? Rohkea ja vaikuttava minisarja tutkii draaman keinoin etuoikeutettujen julkisuuden henkilöiden toteuttamaa, huolestuttavan usein ilmenevää seksuaalista hyväksikäyttöä ja sitä, millaisia vaikutuksia historiallisilla syytöksillä on oikeudenkäyntien eri osapuoliin.